دل درد پریودی و دردهای عجیب ناشی از آن
نوشته شده توسط : sibesalamati

دل درد پریودی و دردهای عجیب ناشی از آن گرداوری شد

 

دل درد پریودی و دردهای عجیب ناشی از آن

 

دل درد پریودی ، دل دردی است که می تواند از سر تا پای وجود یک زن را فرا گیرد. این وضعیت آنقدر ناراحت کننده خواهد بود که فرد از قرار گرفتن در یک محیط اجتماعی اجتناب نموده و به قرص های مختلفی برای کاهش این دردها متوصل خواهد شد. روش های خانگی یکی از کم خطرترین روش ها برای درمان دل درد پریودی می باشد ، پس با ما در مطالعه ی این مطلب بسیار مهم همراه باشید.

دل درد پریودی تنها به یک دل درد ساده در ناحیه ی شکم ختم نمی شود بلکه این دل درد در کمر ، پاها و سایر نقاط هم منتشر خواهد شد ، بنابراین شما تنها با یک تغییر می توانید درد ایجاد شده در تمام بدن خود را از بین برده و به سلامتی خواهید رسید. در برخی از مواقع دل درد پریودی فرد را از داشتن یک زندگی کاری آرامش بخش دور خواهد کرد و او را به مدت چند روز در خانه نگه خواهد داشت. پس این درد نه تنها از نظر سلامت بدن بلکه از نظر اقتصادی هم ممکن است که زندگی یک درد را تحت الشعاع خود قرار دهد.

یکی از بهترین درمان ها برای کاهش دل درد پریودی ورزش کردن منظم می باشد به گونه ای که از مغز یک سری مواد تسکین دهنده ترشح خواهد شد که بدون مصرف هیچ قرص و کاملا طبیعی می باشد. سعی کنید که در دوره ی دل درد قاعدگی خود از مصرف کافئین موجود در چای و همچنین قهوه خودداری نمایید. غذاهایی که به اصطلاح سردی نام دارند همچون ماست ، آب سرد ، نوشابه های گازدار ، غذاهای نفاخ را حذف کنید. سعی کنید از کیسه یا حمام آب گرم برای تسکین محل در خود استفاده کنید تا بتوانید این درد را در بدن تسکین دهید.

 





:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: